Aplikacja Sprawny Peron. Podróżni mogą szybciej i sprawniej zgłaszać usterki
Jeśli regularnie podróżujesz pociągami i spotkałeś się z usterkami na swoich trasach, to ta informacja powinna cię zainteresować. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. uruchomiły aplikacje Sprawny Peron, dzięki której wszelkie problemy związane z peronami i przystankami mają być rozwiązywane sprawniej. Będzie to możliwe dzięki współpracy z pasażerami.
-Aplikacja została stworzona z myślą o zapewnieniu oczekiwanego komfortu podróżnych. Narzędzie umożliwia przekazywanie do PLK SA informacji o usterkach oraz stanie czystości infrastruktury pasażerskiej na peronach, drogach dojścia, a także przejściach nad i pod torami zarządzanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Sprawny Peron to dodatkowe narzędzie, obok formularzy kontaktowych dostępnych na stronie internetowej PLK SA (https://www.plk-sa.pl/kontakt/formularze-kontaktowe), do zgłaszania usterek. Pozwala na szybkie przekazanie informacji o stanie infrastruktury pasażerskiej, a tym samym szybką reakcję zarządcy infrastruktury na zaistniałe nieprawidłowości
- zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Jak działa ta aplikacja?
Jeśli podróżny dostrzeże jakąkolwiek usterkę, w szybki sposób może ją zgłosić. Na początku należy pobrać aplikacje z Google Play lub Apple Store (jest to bezpłatne). Następnie, po uruchomieniu już programu, należy wybrać z listy stację lub przystanek, którego dotyczy sprawa. Można także skorzystać z kodów QR znajdujących się na plakatowych rozkładach jazdy.
Kolejnym krokiem jest wybranie z dostępnych opcji konkretne miejsce występowania usterki oraz rodzaj nieprawidłowości. Jest też opcja szczegółowego opisania problemu i dodanie zdjęcia. Na koniec należy kliknąć "Zgłaszam usterkę".
Jak politycy typują wyniki polskiej reprezentacji?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?