Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Jak wygląda hejt w rzeczywistości? Zobacz kampanię "Dodaj znajomego"

AG
14 stycznia Disney Channel i Disney XD z Fundacją Dzieci Niczyje rozpoczęli kampanię "Dodaj znajomego".

Kampania opowiada historię dwójki młodych ludzi, którzy biorą udział w castingu do filmu. Stają naprzeciwko siebie i muszą odegrać dialog oparty o ich wcześniejszą rozmowę internetową, w której pojawia się hejt.

Spot jest emitowany na kanałach Disney Channel i Disney XD w w internecie, sieciach kin Helios, Cinema City i Multikino.

Kampanii towarzyszy strona http://addfriend.disney.pl/ na której można znaleźć informację o kampanii, problemie hejtowania w internecie i sposobach radzenia sobie z nim. Uruchomiono także numer telefonu 116 111 pod którą będą dyżurować eksperci, którzy pomagają młodym osobom doświadczającym przemocy w sieci.

Organizatorzy projektu zorganizują także zajęcia w szkołach, podczas których dzieci będą się uczyć komunikacji międzyludzkiej w internecie. Podczas zajęć zostaną zorganizowane trzy konkursy. Pierwszy polega na napisaniu słów piosenki promującej większą życzliwość wobec innych, drugi to przygotowanie plakatu promującego hasło "Dodaj znajomego" i trzeci, który będzie zachęcał do dzielenia się własnymi sposobami na łagodzenie hejtu.

Kampania ma na celu uświadomienie dzieciom i młodzieży negatywne skutki "hejtowania" i zachęcić do przeciwstawiania się takim zachowaniom w sieci.

"Dodaj znajomego": zobacz wideo

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto