(© 123rf)

Zastosuj nasze rady i uniknij noworocznego przybrania na wadze

W okresie karnawału szczególnie uważaj na przekąski. Nie kupuj na zapas czekolad, krakersów i innych kalorycznych pokarmów. Zaopatrz się lepiej w orzechy, sery, czy owoce morza. Wybierając się do rodziny czy przyjaciół na imprezę karnawałową, nie wychodź z domu głodna. Około godzinę przed wyjściem zjedz garść orzechów lub inny owoc. To nieco zapełni twój żołądek i raczej nie przejesz się. Zwróć uwagę na to, ile alkoholu wypijasz. Jest kaloryczny, co nie służy sylwetce. Po Nowym Roku staraj się ćwiczyć tak często, jak możesz. Jeśli nie masz jeszcze planu treningowego na ten rok, to najwyższa pora to zmienić.

WIĘCEJ NA TEMAT W SERWISIE abcZDROWIE.pl


Partnerem serwisu jest

Czytaj także

    Komentarze (0)

    Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

    Zaloguj się / Zarejestruj się!

    Brak komentarzy. Możesz być pierwszy!