O nieszczęsnej reklamie, w której Ewelina Lisowska włącza niskie ceny powiedziano już chyba wszystko. Temat analizowali psycholodzy, spece od reklamy, a z małą pomocą internautów także gwiazdy ekranu - Chuck Norris i Siara z Killera.
Teraz głos postanowił zabrać człowiek, który "zna się na reklamie, wielokrotnie występował w reklamach, pisał reklamy, wymyślał reklamy i był copywriterem", czyli Szymon Majewski. Zachęcamy do przemyśleń, to niewątpliwie ważny głos w tej, już ogólnopolskiej, debacie.
Sama sieć zadecydowała też, że da odpocząć telewidzom i słuchaczom, którzy są narażeni na reklamę z udziałem Eweliny Lisowskiej. W rozmowie z serwisem Wirtualne Media, rzecznik prasowy Media Expert przyznał, że kampania była intensywna i zostały już podjęte kroki, żeby w najbliższych dniach zmniejszyć intensywność reklam.
A tak spot znanej piosenkarki komentowali już wcześniej wspomniani wyżej Chuck Norris i Siara.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?