9 z 11
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
W przypadku zakupów internetowych sprawa jest jasna. Klient...

Kupujesz - masz swoje prawa. Nie daj się oszukać w sklepie!

„Zwrotów nie przyjmujemy” czy to zgodne z prawem?

W przypadku zakupów internetowych sprawa jest jasna. Klient ma 14 dni od daty zakupu towaru na zwrot, bez podania przyczyny. Zwrot to nie to samo co reklamacja. Zwroty towarów nie są obowiązkiem sklepów stacjonarnych.
Sklep może odmówić przyjęcia zwrotu jeśli:
- towar jest w stanie naruszonym, uniemożliwiającym dalszą sprzedaż
- sklep nie posiada regulaminu zwrotu
- sprzedawca poinformował nas przy zakupie, że towar nie podlega zwrotowi
- zwrot nie jest reklamacją

Dlatego warto uważać przy szalonych zakupach wyprzedażowych lub zakupach ubrań czy dodatków „na prezent”. Zawsze może się okazać, że produkt kupiony jednak nie pasuje, nie przypadł do gustu. W niektórych przypadkach trudno o zwrot takich prezentów.

Zobacz również

Dyrektor sportowy Korony Paweł Golański o sytuacji w klubie i Dziekońskim [WIDEO]

Dyrektor sportowy Korony Paweł Golański o sytuacji w klubie i Dziekońskim [WIDEO]

Bajkowy Dzień Dziecka ściągnął tłumy do wrocławskiego NFM

Bajkowy Dzień Dziecka ściągnął tłumy do wrocławskiego NFM

Polecamy

Większość z nas nie wie, że jest zakażona groźnym wirusem. Czeka nas epidemia!

Większość z nas nie wie, że jest zakażona groźnym wirusem. Czeka nas epidemia!

Więcej małych oddziałów. Klasy jednoosobowe to przyszłość polskiej szkoły?

Więcej małych oddziałów. Klasy jednoosobowe to przyszłość polskiej szkoły?

Międzykulturowy Dzień Dziecka na Abramce. Jakie atrakcje przygotowano?

Międzykulturowy Dzień Dziecka na Abramce. Jakie atrakcje przygotowano?