9 z 11
Poprzednie
Następne
Kupujesz - masz swoje prawa. Nie daj się oszukać w sklepie!
„Zwrotów nie przyjmujemy” czy to zgodne z prawem?
W przypadku zakupów internetowych sprawa jest jasna. Klient ma 14 dni od daty zakupu towaru na zwrot, bez podania przyczyny. Zwrot to nie to samo co reklamacja. Zwroty towarów nie są obowiązkiem sklepów stacjonarnych.
Sklep może odmówić przyjęcia zwrotu jeśli:
- towar jest w stanie naruszonym, uniemożliwiającym dalszą sprzedaż
- sklep nie posiada regulaminu zwrotu
- sprzedawca poinformował nas przy zakupie, że towar nie podlega zwrotowi
- zwrot nie jest reklamacją
Dlatego warto uważać przy szalonych zakupach wyprzedażowych lub zakupach ubrań czy dodatków „na prezent”. Zawsze może się okazać, że produkt kupiony jednak nie pasuje, nie przypadł do gustu. W niektórych przypadkach trudno o zwrot takich prezentów.